De reis begint... - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Aaltsje Boer - WaarBenJij.nu De reis begint... - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Aaltsje Boer - WaarBenJij.nu

De reis begint...

Door: aaltsjedeboer

Blijf op de hoogte en volg Aaltsje

15 Maart 2014 | Ierland, Killarney

Wauww, gisteravond zaten we nog gezellig bij mij thuis en had ik nog helemaal niet in de gaten dat ik 'morgen' voor vijf maanden zou vertrekken naar Ierland. Maar toen de wekker vanochtend om 04.00 uur ging werd ik toch wel een beetje zenuwachtig. Om kwart over vijf met z'n allen aan de koffie en broodjes en om half zes in de auto, nog even snel 'doei' zeggen tegen Sietsk en Maartsk, en toen op naar Schiphol. Na een goed twee uur onderweg geweest te zijn kwamen we aan en toen begon de zoektocht naar de juiste gate etc. dit was supersnel gefikst door mijn fantastische hulptroepen, Heit, berb en natuurlijk Parry grienetsiis <3. Eenmaal daar kon ik inchecken en toen was het officieel afscheid nemen. Na heel hard te proberen tranen in bedwang te houden, stel je voor dat je moet huilen, drupten er toch twee, misschien drie, naar beneden. Ach ja, hoort erbij. Toen huppakee de koffer afgeven, daarna nog een knuffel en een dikke tút en toen ging ik de gate door en was ik helemaal 'on my own'. Om 09.15 kon ik het vliegtuig in, om 09.40(nl tijd) vertrokken we en om 10.20(Ie tijd) kwam het vliegtuig helemaal veilig aan op Cork. Na een klein anderhalf uurtje vliegen was ik al in Ierland, en vanaf het moment dat ik uitstapte was ik betoverd. Wat een prachtig land, het uitzicht, de mensen, alles, in één woord wauww!!! Na de paspoortcontrole werd ik zomaar binnen gelaten en begon de reis naar Killarney. Met de bus naar het busstation en toen met een andere bus, met bijzondere medepassagiers, huppakee richting Killarney. Tijdens de reis heb ik echt genoten van de super omgeving en het heerlijke weer, gevoelstemperatuur 19 graden en allemaal zon, haha geweldig toch en dat in Ierland! =) Eenmaal aangekomen werd ik om half 3 opgepikt en was ik binnen 10 minuutjes bij het Hotel, wat absoluut ook een plaatje is. Mijn kamer, in het Staff/personeels huis had ik binnen tien minuutjes geïnstalleerd, even opgefrist en toen richting het hotel. Hier heb ik een rondleiding gekregen en ben ik aan de meeste mensen voorgesteld, allemaal even lief en aardig. Toen nog een uurtje op mijn kamer en daarna om 17.30 tea time (avond eten). Na het avond eten nog een paar gesprekjes gehad, buiten genoten van de natuur, lekker gedouchte en toen mijn bed in gedoken.

Ik heb een lange maar super bijzondere, spannende en neete dag gehad. Deze twintig weken gaan super worden, ik heb er het volste vertrouwen in!!

Voor nu zeg ik welterusten! Goodnight, big X

ps. speciaal foar Sterre, with love from Ireland. ;)

  • 15 Maart 2014 - 22:26

    Jo:

    Fan-dabby-dozy! I'm so looking forward to hearing more. Big snogs from Friesland.

  • 16 Maart 2014 - 12:12

    Sterre:

    Hey Aaltsje,

    Moai ferhaal. Bliid dat de reis sa goed ferûn is.
    Ik bin fannemoarn op skeelers mei myn heit Swichum om west. It weide hurd. Foar de wyn gie it hurd yn'e wyn wie swier.

    From Wergea with love

  • 16 Maart 2014 - 17:49

    Mem:

    Hiel leuk om te lesen, dikke tût mem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aaltsje

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 5220

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 01 Augustus 2014

Stage Ierland

Landen bezocht: